הצטברו "גופות" מחשב בבית – מה עושים?

 

אז אחרי שלמדתם אילו פעולות יש לבצע, טרם סילוק המחשב הישן שלכם, בבלוג "איך נפטרים נכון מהמחשב הישן?", נשאלת השאלה: "ומה עושים איתו?"

גיביתם את כל החומר החשוב לכם? מחקתם את החומר מהמחשב הישן והתנתקתם מכל האתרים? ביצעתם פרמוט למחשב? נשארתם עם גוש ברזל שאתם תוהים היכן לשים אותו…

ייתכן שגם אם המחשב הישן שלכם "עשה את שלו" מבחינתכם, הוא עשוי להיות לעזר עבור אדם אחר.

נסו למכור או לתרום את המחשב הישן שלכם, אם הוא עדיין עובד.

תרומת מחשב יכולה להועיל להרבה אנשים וגם לתת תחושת סיפוק שעשינו משהו לטובת הקהילה וכמובן לטובת הסביבה שלנו.

סילוק המחשב הישן

ואם בכל זאת, המחשב כבר לא עובד והחלטתם להשליך אותו לאשפה, הדבר הכי נכון לעשות הוא להוביל את הציוד הישן אל מתקני מיחזור חוקיים המיועדים לפסולת אלקטרונית.

הכירו את מאי תאגיד מחזור אלקטרוניקה לישראל. באתר תוכלו למצוא מפת מוקדי מיחזור לפסולת אלקטרונית. תוכלו למצוא את המקום הקרוב לביתכם, אשר תוכלו למסור בו את המחשב הישן למיחזור.

"מאי" מטפלת גם באיסוף ומיחזור ציוד אלקטרוני וחשמלי מהמגזר העסקי. כלומר: פינוי פסולת אלקטרונית ממוסדות ובתי עסק, בהתאם לחוק.

אז לפני שאתם מניחים את המחשב הישן על המדרכה, מחוץ לבית, או שמים אותו בפחי אשפה רגילה – קחו רגע לחשוב על הסביבה שבה אנחנו חיים כולנו יחד. מחשבים ומסכי מחשב מכילים מתכות כבדות שסיווגם "פסולת רעילה".

השלכת המחשב הישן ביחד עם פסולת מזון רגילה, אחראית ל-70% מהזיהום הסביבתי שנגרם כתוצאה מהטמנת אשפה.

לעומת זאת, טיפול נכון בפסולת האלקטרונית, בצורה מסודרת, תהפוך את רובה (עד כ-90%) לחומרים בעלי ערך, אשר ניתן לבצע בהם שימוש חוזר.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

12 + 12 =

צור קשר

תפריט

דף הבית

אודות

ייעוץ מחשבים

אבטחת מידע

גיבויים

תמיכה טכנית

מכירות

בלוג

צור קשר

לוגו צבעוני עם רקע שקוף לרקע כהה

SUD חברת בוטיק לשירותי IT מתקדמים